Menu Tutup

Poketku Habis Binasa | Soba Yo Lah

Klik kalau nak bosakan gamba -sumber BH

Poketku habis binasa..adeh apo kono eh pulak ni..ni haa gambar tentang bantahan harga tiket mahal oleh penyokong Negeri Sembilan..haha tulisan “Poketku Habis Binasa” tu buat den tergelak..hahaha..sabar je lah.Nak buek macam mano..dio yang tontukan hargo..rasa mampu bolilah..tak mampu ngadap dopan tv yo.

Ini bukan niat nak provokasi sesiapa..tapi sebagai pembakar semangat skuad hoben jang hoben agar main boto-boto..hargai nilai tiket yang diboli oleh penyokong..hanya kemenangan yang dapek menjadikan harga RM50 tu berbaloi…Tok Mat Hassan takkan tak do apo-apo..haha..Ganu dapek subsidi..best laa korang yo..apo apo pun dua-dua team kono tunjukkan permainan bermutu ..demi bolasepak negara..hoben jang hoben..peteh ganu peteh!!

18 Comments

  1. Syuxer

    tahun lepas rm30..tahun ni rm50..tahun depan rm70..tahun depan lagi,bakar stadium gamaknya hahahah..

    mahal gila rm50 huhu..sian fans2 yang datang nak bersorak dalam stadium..

  2. cik panadol

    cmno la den nk poie tgk kalo tiket mahal mcm ni…ni kalo poie ni maun gak abih dlm rm100 ni…ngn tiket, duit minyak, tol, cikedis….rabak poket den!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *