Breaking News
Home » Uncategorized » Perut Kosong Idea Pun Kosong

Perut Kosong Idea Pun Kosong

Krookk krekkk krokkk krekkk..berirama dengan syahdu walaupun tak merdu namun boleh membuatkan hati rasa sayu..oh makanan..kah kah..namun bukan masalah tak ada makanan atau kes kebuluran..tapi sejak sembuh dari demam ni selera ni agak meragam..pandai demand..nak yang bukan-bukan je anak tekak ni..nasi rasa macam tak selera..KFC alahai boring sesangat dengan ayam..mee memang tak leh layan dan segala bagai menu dah .. dia tak mahu..selera meroyan dah ni..tapi yang dapat susah perut..bila perut susah..satu badan turut merana..huhu..apakan daya..sabar je lah..esok lusa elok kot..!!

Dan yang paling kritikal tapi tak sampai tahap masuk ICU adalah kebolehan otak untuk menyusun kata..membenihkan idea dah kurang lak..yer lah dah perut menyanyi je..idea keluar masuk tapi tak mahu lekat..jadi apa nak buat..ini je lah idea yang ada..cerita perut kosong idea pun kosong..Tapi yang penting biar idea kosong ..jangan kita jadi macam tong kosong..pong pang..pong pang..tapi habuk pun tarak..cakap memang mudah..buat tengok..hehe..

Makanan peberet aku ni pun tak mampu memujuk selera ni..adeh

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

6 comments

  1. kesian takda selera. sehari dua okay la tuh.

    idea kosong ke neh? tulisan still bermakna je tengok. =)

  2. sama la kiz.. aku pun tengah kelaparan gila ni.. aduyaii dari pagi x makan

  3. JOMM..order otak2 slera x?..huhu..

  4. Dunia Realiti a.k.a Elih

    Laksa penang ke tu ? hoho…

  5. kpah tak hilang selera lagi lah setakat ini…hmmmmm..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *