Breaking News
Home » Santai » Perubahan Menjelang Hujung Tahun

Perubahan Menjelang Hujung Tahun

Salam semua..selamat bercuti sakan kepada yang bercuti.Kalau nak berjalan pun cuti ni kena plan gak..musim hujan..agak membantutkan mood cuci mata..apa yang paling sedap hujan-hujan ni buat tahi mata je..opss jangan amalkan sangat terlebih tidur ni.2011 pun dah sampai penghujung ni..semoga apa yang tertangguh dah selesai.Sebelum hujung tahun ni aku nak buat perubahan sikit pada blog suam-suam kuku aku ni..nampak agak drastik sikit perubahannya..huhu..
Hari ini setelah puas mengira rintik hujan yang turun..aku ambil keputusan untuk merombak dan mengubahan penampilan blog ini..tiada dah warna biru yang asal..lebih kepada putih je..nampak agak kurang ceria kot..hehe.. kalau ada kekurangan atau cadangan leh ler bagi tahu..
Pstt : Esok nak jalan jauh ke Kelang..hantar orang kahwin..ahakss..syoklah eh pengantin musim hujan ni..haha.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

5 comments

  1. ok je..masih boleh baca heheh..

    Tiga hari dalam hidup

  2. yg simple2 la lgi senang nak baca..hee

  3. pituh lagi elok..sng nak bace~suci gitu..

    tak pengantin pon syok ape musim hujan nie~haha ;p

  4. Okay je, simple.

  5. mana ada drastik kalau tukar kaler jadik putih….kalau tukar kaler jadik pink..baru di kira drastik..kan..kan..kan…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *