Breaking News
Home » Santai » Pernah Jumpa Tak Lada Macam Ni?

Pernah Jumpa Tak Lada Macam Ni?

Assalammualaikum.. lemau je rasa hari ni. Tapi tadi lepas pekena sup daging dengan udang celup tepung disamping sambal belacan masa makan malam.. haha cerah balik mata ni. Ok..jadi malam ni aku nak share benda yang aku jumpa masa aku kat pejabat tadi. Biasalah pejabat Felda, mesti ada tanam lada tepi-tepi pagar tu..haha. Ada terjumpa lada ni yang lain dari yang lain. Lada kembar 3. Bukan ada apa apa pun cuma nak kongsi. Pernah jumpa tak? kuasa Allah, macam-macam adakan..

Lada kembar tiga

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

14 comments

  1. xpernah jumpa lg…unik yer lada itu..ciptaan Allah sungguh indah

  2. tak pernah jumpa lagi lada macam ni.. sup daging.. emm sedapp

  3. ::blog anak jawer::

    unik…tak pernah nmpak lagi la…

    -Yok mampir diluk = skeleton chicken a.k.a. rangka ayam….

    -Yok mampir diluk = ben ashaari: 5 blog pilihan hati..

  4. unik, macam daun dah lada tu,,

  5. cili kembar 3~ dasyat gak eh~ huh

  6. wah , lau termakan mesti telinga leh kuwa asap cam katon kan 😀

  7. “belom pernah jumpa lagi cili kembar mcm ni..pisang kembar dua selalu la jumpa..hihi..”

  8. Subhanallah.. Bnyak tanda2 kebesaran Allah bgi mereka yg mahu melihat..

  9. uiksss peliknya.

  10. lada kembar 3??

  11. kembar tiga?hebat2..tak pena jmpe lg..takat kembar 2 tu pena la

    Blog Aku Punyer

  12. unik ny… org kata kalau slalu makan benda2 yg kembar mcm nie.. kawen t senag dpt anak kmbr betul ke??

  13. sgtlah menarik.
    cili kembar 3.
    pestyme tgk:)

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *