Menu Tutup

Perlukan Pelangi Agar Nampak Variasi

Pelangi cantik tak? ada 7 warnakan.Jarang dapat jumpa sebab itu rasa istimewa.Apa hal lak cerita pasal pelangi ni.Hehehe ..

Sebenarnya aku nak adaptasikan pelangi tu dalam isi blog..apa isi blog? bukan isi macam widget tu,apa yang aku maksudkan entri..terutama entri blog peribadi macam aku ni.Blog peribadi ni lebih mudah untuk kita menulis cerita.Sebab blog macam ni kita bebas nak tulis apa.Tak terikat dengan konsep.Jadi apa yang kita rasa perlu untuk disampaikan kita tulis je..nak kongsi itu..tulis je..nak cakap ini tulis je..tapi biarlah nampak variasi sikit.Macam pelangi tu..ada macam2 warna.

Ada entry serius,info sikit2,makan2 sikit,santai2 dan apa apa je lah..kira rojak2kan.Baru tak bosan nak baca..kalau sama je corak penulisan rasa macam tak best gak kan..tapi lain blogger lain cara..masing masing ada cara sendiri..tapi aku seronok baca blog yang ada macam2 cerita..samaada nyata atau ilusi..huhu.

Pendapat aku je ni.Kalau ada tiada kaitan dengan yang hidup atau mati..kalau tersilap tolong betulkan. – AKU BLOGGER NEWBIE KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN

8 Comments

  1. PeRmAtA bIrU

    huhuhu…pelangi tu cantik… ada macam2 warna… kalo entri pon leh jadi pelbagai mcm pelangi… memang cantik… tapi untuk cari yang pelbagai tu kdg2 rumit… hehheeh…:)

  2. Cikya

    senang nak tulis kalau macam pelangi, bermacam kisah boleh kongsi..
    +, kalau hari-hari cerita kisah hidup..
    penat jugak nak baca.. 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *