Breaking News
Home » Uncategorized » Pedih Aku Pedih

Pedih Aku Pedih

Adoi..tetiba tangan terluka terkena pisau..pedih tak kalau terluka..mana boleh tak pedih..kalau boleh nak siap-siap meraung bagai..haha,tapi tu dah melampau lak kalau dah tua ni nak meraung bagi kena pisau..

Adoi..sekali lagi pedihnya lagi dalam..lagi menikam kalbu..hati ku terguris luka.Walaupun tak nampak namun kata orang luka dihati lagi pedih.Tapi aku rasa belum pernah terluka dihati sebab belum pernah rasa pedih pun..tapi kalau pedih ulu hati ada ubat..[ gunalah Gaviscon..melegakan pedih hulu hati] iklan lak disitu.

Tapi bila dah pulih segala luka..terasa lak kulit lagi tersiat..lagi koyak..peh..rupanya lagi cedera parah..bila di belek-belek…oh gunting rupanya..gunting dalam lipatan..siapalah yang sepah-sepahkan gunting ni..

Sisipan Bawah : Awas gunting-gunting disekeliling anda..bila-bila masa boleh mengunting segala lipatan..faham-faham sudah.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

14 comments

  1. bhaya tu bro..baik jaga2 masa melipat kain..jgn terbawak gunting sekali.. kih kih kih..

  2. teringat lagu pedih-awie bro…haha

  3. siapa la tinggal gunting dalam kain tu. tak patut betul.huhuhu

  4. bahaya cmni…..

  5. jangan simpan gunting dlm lipatan 🙂

  6. huishh..menakutkan….hati2 dan jadi pengajaran pas nie..huhu

  7. erk………dangeres nyer

  8. gunting dalam lipatan…mndalam mksudnye kiz..hmmm..renung2kn 🙂

  9. hati terluka..siapa la punya angkara ni..hish!

  10. bahaya toi..

  11. perkara yang biasa tetapi luarbiasa bila terkena…:)

  12. kerana gunting lah ku berkhatan… terima kasih gunting dan juga tok mudim…

  13. lain mcm bunyinya……………..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *