Breaking News
Home » Uncategorized » Pantun Dari Mereka | Kasi Backlink Raya Sekali ..

Pantun Dari Mereka | Kasi Backlink Raya Sekali ..

tumbangnya pohon dilibas taufan,
taufan mengganas tanpa henti,
10 jari ku susun pohon kemaafan,
dihari lebaran yang mulia ini. (SoLy SoLicious)

pokok keluduk dan pokok jepun
senapang buluh polughu conoghai
haghi ghayo sekali setahun
den balik ghayo maso aghi mantai (Arul)

bila takbir mula bergema,
syaitan telah lepas berkeliaran,
alien keroro hendak beraya,
salah silap mohon diampun. (Keroro @ Khairul)

taik hidung hijau melekit,
selamat makan kuih semperit.(Cik Ungu)

bila raya line busy gila,
mase tu nak marah pun tak guna,
maxis, celcom, digi semua sama,
kalau cu=ik mimie tak yah tunggu raya,
ucap sekaranag pun ok apa (Cik Mimie)

dijalan raya banyak kereta,
mula lah jem dimerata-rata,
jangan lupa pasang bendera dan pelita,
itu tanda merdeka raya kita ( Cik Shida )

Terima Kasih..Nak bagi duit raya jauh sangat..kasi backlink je..Pantun mereka dari entri INI

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

9 comments

  1. tu pantun main2 pun masuk..timo kasih la bro…kih kih kih.

  2. hehe, pantun main2 pon jadi la 😛

    p/s : jom join kempen la, leh sama-sama bagi duit raya =)

  3. den memang suka bagi backlink..haha..orang tak bagi den takpo janji den bagi orang..haha bukan luak pun..keh keh

  4. kiz dah buat pntun cer bca hehe ^_^

  5. pecah kaca pecah gelas
    sudah bace harap balas …

    hahaha… comment xde kne mngena ..x pndai brpantun la… bantai je la pantun yg ni ..

    btw ..salam lebaran … (^_<)

  6. yay dah ade..syg kiz..hehe…

  7. hishh tercabar betul tengok orang buat pantun2 neh. tapi dah takda skill laa. hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *