Menu Tutup

Oven Dah Kembali Panas | Masa Untuk Kaum Ibu

Tak berapa hari lagi kita akan menyambut Aidilfitri..mungkin ramai dah yang buat persiapan.Mana yang membeli belah persiapan raya selamat beli dan belah..haha..dah beli buat apa nak tunggu lagi.Bagi aku tak ada beli apa-apa..cuma lebihkan kepada anak-nak je.Janji bebudak gembirakan..

Tapi kat rumah ni lain pula aktivitinya.Nampaknya minggu ini kaum ibu mula sibuk mengodak tepung buat kuih.Memang biasanya aku tak beli kuih raya.Setakat biskut2 tu memang buat sendiri je.Jimat sikit..apa yang penting dapat banyak sikit..dah kaum ibu ada kemahiran..mesti gunakan kelebihan yang ada..

Tapikan..haha..lepas raya confirm bil elektrik naik sebab oven sekarang semua pakai elektrik…tak der yang pakai dapur lagi dah..tak per..setahun sekali..bagi peluang kaum ibu tunjuk kemahiran..huhu.

13 Comments

  1. Jiejah Gorjes

    wahhh kuih samprit peberet tuuuu…mmg pun ni minggu bizi buat kuih..tadi gi kedai bahan kek punyer la penuh org..berlaga2 montot..sakan nuhhh depa bikin kuih..cek beli jer kihkihkih

  2. Cikya

    Kiz,

    buat biskut berbaloi2..
    sebab beli sikit, tak padan dengan harga..

    *malas amat nak buat biskut, tapi kena..
    dah terlajak beli barang..
    ekeke 😀

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *