Breaking News
Home » Uncategorized » Oh Lihatlah Dunia..

Oh Lihatlah Dunia..

Salam semua..musim hujan ni best melepak ni..tak panas..!! Apa yang panas?? haha Ni ha yang panas tentang aku dapat satu lagi award yang di Tag oleh daniela ..Sebab apa panas?? kerana baru je dia publish tentang award ni aku terus ambil..dan menayangkannya pula disini..Jom skodeng terus..

Ni lah award yang aku dapat tu..jangan sentuh eh..panas lagi tu..hahaha..tenkiu daniela..!!

Bila dapat award ni mesti ada soalan punye..dengan rakusnya aku menjawab tanpa pandang kiri kanan sebab mata aku tertumpu pada skrin je..huhu.

@ Apa pendapat tentang blog Daniela…[ cantik menarik memang dabooM ]

@ Tempat yang paling nak lawat … [ rumah Daniela..haha bole ke? ]

@ Tiga perkara tentang diri anda ( aku lah tu ) [ suka berfikir ]                                                                       [ malas tidur sebab rajin berjaga ]                                                                       [ suka promote orang kat blog..memang hobi kot ]

@ Tag pada 5 rakan yang untuk terima award.

mujahadah mardhiah ( MJ )
Dah cukup 5..korang semua kat atas kan dalam senarai blog wajib terjah aku..so terimalah yek..haha..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

13 comments

  1. hahahahah….lawak lerr…umah saye?? boleh2…tade hal la…cuba carik kalo jmpe..heheh gurau2 je…thanks ek..memang panas!!! mcm pisang goreng..heheh

  2. Suka promote orang kat blog?
    Promote la saya.. kihkihkih..

  3. wah..wah…..saya pun dapat ke?…tima kasih….nanti eita ambik ye…

  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

  5. Waaa cantik award tu..tahniah.

  6. ala..tulis mJ pon da cukup… malu I , u tulis panjang2… neway, thanks kizz… 🙂

  7. amboi…tag lagi?
    hahaha
    den xsuka buat tag
    malas sikit bro
    hehehe

    P/S : Kenapa Nama Awak Macam Nama Perempuan?

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *