Breaking News
Home » Uncategorized » Nostalgia

Nostalgia

Cepatnya masa berlalu.. Nostalgia betul bila aku tengok gambar ni.Gambar ni masa aku sekolah tadika dulu..lama sangat dah gambar ni.Aku pun tak cam aku yang mana satu..haha!!

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

12 comments

  1. kanak2 comel (^__________^)

    p/s: buat2 ta knl gmbr sndri ea..heheh

  2. macam ner nak kenal bro..ramai sangat hehe..:)

  3. wahhh..mmng nostalgia… zaman budak2 dulu lah yg paling best.. 🙂

  4. Srikandi Cinta

    Zaman skola tadika dlm ingatan 🙂

  5. sampai diri sendiri pun susah nak cam.klu jmp kwn2 sure dah tak kenal kan?

  6. tula pasai.. samala ngan aku.. bila tgk gambaq time kecik2 dulu, bapak rindu gila nak balik zaman tuu.. HUHU

    MySuaraBlog: Selamat Pengantin Baru Kepada Abg Faizal dan Nasliza

  7. rara pinkmafia

    erk,gmbr sendiri pon tak kenal?bro bior betik bro.

  8. uih..

    sunggh2 nostalgia…

    xde pn gmbr masa kecik.. T__T

  9. alaaa..yg paling emcem tu lah…yg ada ingus kat pipi tu…heee

  10. muka kanak2 adalah sepesen .. oleh itu , anda tidak kenal diri anda sendiri . kah3 !! comel ! =)

  11. zaman kanak2 la seronok..

  12. zaman kanak2 mmg best…takyah nak pikir pape….main saje/!!!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *