Menu Tutup

Nostalgia 3 Budak Bogel

Antara Cover Majalah
Gila-Gila
Ermm..ingat lagi tak dengan tiga budak bogel yang memang popular dalam majalah gila-gila dulu..Kalau yang generasi baru mungkin tak pernah tengok kot..tapi zaman aku sekolah dulu..memang majalah humor gila-gila yang menjadi bahan hiburan..zaman tu mana ada internet..paling moden pun radio ngan tv je yang ada..
Namun kini watak itu akan kembali beraksi..DanDenDon ( masa dalam majalah gila-gila DanDinDon ) cuma wajah Din ditukar nama sikit.Tapi kali ini bukan dalam bentuk majalah lagi tapi dalam bentuk animasi.Namun animasi ini dalam proses lagi.Tapi dalam animasi ini 3 budak kecil yang dulu cuma berbogel dalam majalah Gila-Gila tidak lagi dibogelkan dalam animasi..zaman dah berlalu..sensiviti perlu dijaga..hehe.Watak Dan Din Don adalah ciptaan Saadon Ishak.

7 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *