Home » Santai » Nostalgia 3 Budak Bogel

Nostalgia 3 Budak Bogel

Antara Cover Majalah
Gila-Gila
Ermm..ingat lagi tak dengan tiga budak bogel yang memang popular dalam majalah gila-gila dulu..Kalau yang generasi baru mungkin tak pernah tengok kot..tapi zaman aku sekolah dulu..memang majalah humor gila-gila yang menjadi bahan hiburan..zaman tu mana ada internet..paling moden pun radio ngan tv je yang ada..
Namun kini watak itu akan kembali beraksi..DanDenDon ( masa dalam majalah gila-gila DanDinDon ) cuma wajah Din ditukar nama sikit.Tapi kali ini bukan dalam bentuk majalah lagi tapi dalam bentuk animasi.Namun animasi ini dalam proses lagi.Tapi dalam animasi ini 3 budak kecil yang dulu cuma berbogel dalam majalah Gila-Gila tidak lagi dibogelkan dalam animasi..zaman dah berlalu..sensiviti perlu dijaga..hehe.Watak Dan Din Don adalah ciptaan Saadon Ishak.

Check Also

keputusan Piala Malaysia suku akhir kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua

Keputusan Piala Malaysia 2017 Suku Akhir Kedua. Debaran pasti dirasai oleh lapan pasukan yang terbabit …

7 comments

  1. aku membesar bersama Gila2

  2. Abang selalu beli dulu..tak pernah miss!

  3. dulu abg den selalu boli..den baco yo..PST//kih kih kih

  4. dulu minat gile tp skg dah lenyap difikiran..syng..hehe…

  5. lama tak baca gila-gila…

  6. dulu baca gak gila2..cerita 3 dara pinggitan.best..:)

  7. sekarang dah tak jumpa Gila-gila..
    tapi masih setia dengan ujang 😛

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *