Breaking News
Home » Uncategorized » Norman Hakim Dan Memey | Nabil Dan Nazirah Dah Kahwin .. Lepas Ni Siapa Lagi?

Norman Hakim Dan Memey | Nabil Dan Nazirah Dah Kahwin .. Lepas Ni Siapa Lagi?

Norman Hakim dan Memey Suhaiza dah kahwin..dengar kata sampai 12 juta.Orang kampung den Nabil dan Nazirah pun baru ke lepas habis majlis perkahwinan..semua dah nikah..biarlah diaorang lepas ni tentukan arah hidup dia orang pula.Biasalah dunia artis ni banyak mata yang memandang..silap langkah meletup cerita..lepas tu blogger yang dapat tempias..boleh main SEO..kah kah ( jauh pula terpesong ayat aku ni dah ..abaikan).

Norman Hakim,Memey Suhaiza,Nabil dan Nazirah memang menjadi tajuk utama media cetak dan elektronik.Blog tak payah ceritalah..memang banyak cerita tentang dia orang.Selebriti memang menjadi tumpuan.Lepas ni siapa lagi artis yang nak kahwin eh..ermm ,dengar khabarnya seorang lagi artis akan berkahwin iaitu  Ezlynn,alah penyanyi yang dengan lagu hye hye bye bye tu.Khabarnya Ezlynn akan berkahwin hujung November ni..majlis resepsinya pula tahun depan..adakah lagi gempak dari majlis perkahwinan Norman dan Memey atau hebat macam majlis perkahwinan Nabil dan Nazirah .? Tungguuuuuu ( macam melodi TV3 dulu-dulu lak dah ).


Sisipan Bawah : adoii tetiba pula aku jadi wartawan hiburan..haha..tak pernah aku tulis pasal artis ni kat sini..kah kah..layan je laa..sekadar entri ujikaji

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

9 comments

  1. hahaha wartawan hiburan blog kiz la..nanti perkahwenan jijah dapat tempat jugak dlm blog ni tak??hehe

  2. lepas ni kiwi dan encik kiwi pulak..:P

  3. tu yg blog ni pun join jugak isu ni..hehehehe

  4. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    lepas nie sape ye . banyak dah yang nak kawen . haha:)

  5. lpas ni sy kot…tpi nk kawen ngn sape…ha3

  6. Ada bakat jadi wartawan hiburan ni 🙂

  7. lepas ni majlis pertunangan anak lelaki cef wan dgn pelakon….

  8. bguslah hobi baru ..hahha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *