Breaking News
Home » Uncategorized » No Handphone

No Handphone

Anda mungkin mempunyai handphone yang canggih..Serata alam boleh capai internet.Mana mana boleh online.Apa lagi untuk panggilan..Tapi kenapa kat tempat ni anda di larang menggunakan handphone?? Aku sekadar nak kongsi..

Jom kita tengok ujikaji ni..mungkin dah ramai yang tahu dan dah tengok..Tapi bagi yang tak faham jom tengok kenapa dan mengapa..

Jadi dah faham mengapa..!! Jangan ler nak try try buat call atau terima call di petrol pump..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

16 comments

  1. org pertama komen..
    baru tahu erk..
    bahaya nie..
    x mau dh buat..
    hehehehehehe..

  2. kalau 1 tangki tu meletop. fuuhhh

  3. kalau orang larang guna fon,adalah sebabnya..jgn degil sgt

  4. uii…
    pernag gak tgk satu video dlu psl ni
    tp lg dasyat yg tu..

    berhati2la semua..
    lrgn tu bersebab..

    mksih ikut saya..
    ikut kamu sudah
    salam kenal..

  5. larangan tentu bersebab..takkan sajer nak larang

  6. hohoho..very danger..memang bahaya sebenarnya henpon bimbit ni..mcm2 perkara dah berlaku..

  7. oh..
    TK baru tau..
    trima kasih..

  8. mmg menakutkan bila tgk org yg degil…guna jugak talipon tu masa isi minyak…

  9. handphone memang bahaya .. sesuai baca ni …

    Masak Telur Guna Handphone

  10. aiyooo. btol2. bahaye lah. tak ramai yang alert kot.

    *lame tak jenguk.! 😀

  11. wow!! bahaya ni.. thnx bro.. insaf2..~~

  12. menda dah lama org dok habaq, tapi kita yang tak amek taw.. ish3.. takut ah jadi gini

  13. hehe… selagi tak kena kat diri selagi tu la buat2 tak tau.. kekeke…

  14. yke…selama ni..mina slumber je..

    adooii..kena ubah ni…

  15. wow! tp kan, vid nie nampak meragukan jugak. cuba baca komen2 kt utube tu. rmi ckp benda nie myth. entah la kan. anwy thanks fr sharing 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *