Menu Tutup

No Handphone

Anda mungkin mempunyai handphone yang canggih..Serata alam boleh capai internet.Mana mana boleh online.Apa lagi untuk panggilan..Tapi kenapa kat tempat ni anda di larang menggunakan handphone?? Aku sekadar nak kongsi..

Jom kita tengok ujikaji ni..mungkin dah ramai yang tahu dan dah tengok..Tapi bagi yang tak faham jom tengok kenapa dan mengapa..

Jadi dah faham mengapa..!! Jangan ler nak try try buat call atau terima call di petrol pump..

16 Comments

  1. qasehraihan

    uii…
    pernag gak tgk satu video dlu psl ni
    tp lg dasyat yg tu..

    berhati2la semua..
    lrgn tu bersebab..

    mksih ikut saya..
    ikut kamu sudah
    salam kenal..

  2. Ifti Larina

    wow! tp kan, vid nie nampak meragukan jugak. cuba baca komen2 kt utube tu. rmi ckp benda nie myth. entah la kan. anwy thanks fr sharing 🙂

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *