Menu Tutup

Nak Menipu Pun Agak-Agaklah

Kata pepatah..sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga..itu kalau bawahnya tanah..kalau air ke airlah jatuhnya..kalau kumbahan..ke kumbahanlah tempatnya.Tapi bagi kes yang ini aku syorkan dia jatuh ke kumbahan je..melampau sangat.

Ada ke patut anak yang dia bikin sendiri dia boleh buat report polis yang katakan dia jumpa..oit dah sedap-sedap kau layan bila masa dapat hasil tak mahu jaga.Kalau yang sah tak per juga..ini yang dot..dot..dot..pandai betul berlakon..menipu tu agak-agaklah..bayi hasil dot..dot..dot sendiri pun nak buat cerita kasi auta..akhirnya kantoi..kah kah..pada muka kau.

Alkisahnya ..Pada 26 Ogos lalu, seorang lelaki mendakwa menemui seorang bayi ditinggalkan di depan sebuah pasar raya di Segamat dan Selasa lalu, dia ditahan selepas siasatan polis mendapati suspek adalah bapa bayi malang itu.Tindakan bijak pegawai penyiasat kes yang meminta lelaki berusia 21 tahun itu untuk menyerahkan sampel asid deoxyribonucleic (DNA) selepas mendapati hidung bayi serta lelaki terbabit serupa akhirnya berjaya membongkar penipuan berkenaan.

Dah lah buang..nak menipu lagi tu..huhu..sakit hati betul kalau dengar kes-kes buang bayi ni..aku syorkan hukuman kepada pesalah buang bayi ni kita buang anu dia biar dia tak boleh buat bayi lagi..kalau buat pun dia buang buat apa..tak gitu.

20 Comments

  1. I am...izuan

    tu lah, memang zalim..nanti bila budak tu dah besar buat betul2 tak mengaku dia bapak..time tu dia pulak dah menyesal….baru dapat setepek….

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *