Breaking News
Home » Santai » Na Na Na Na Ganu Kite ..

Na Na Na Na Ganu Kite ..

As salam , esok dah nak gerak ke Kuala Terengganu sebab ada program kat Taman Tamadun Islam. Malam esok nak attend program tahunan Gamat Gemilang 2012. Nampaknya kena tidur awal malam ni..dan yang paling nasib baik malam ini tak der bola…hahaha ( hantu bola betul ).

Esok perjalanan jauh lebih kurang 6 jam dari Jempol , N9.Ermm tu kalau tak berhentilah… confirm letih.. Apa yang penting selain join Gamat Gemilang 2012 , leh bawa keluarga jalan-jalan sekali. Asyik nak kerja je eh.. so esok..masa untuk lapangkan kepala otak ni..

Na na na na ganu kite.. hehehe..

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

2 comments

  1. selamat datang ke Terengganu!
    jangan lupa pekena sotong celup tepung tau. ha keropok lekor harus bawak balik jugak nanti.

    eh eh banyak lak pesanan. hahaha.

  2. sempoi p jejalan

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *