Breaking News
Home » Motivasi (page 5)

Motivasi

Di Saat Dunia Di Hujung Nyawa

Di saat dunia di hujung nyawa, di kala dunia hampir musnah,aku hairan melihat manusia, masih terggelam mengejar harta, masih basah tertimbus dosa, tanpa ada rasa bersalah, untuk kembali ke pangkal jalan.Di saat dunia di pentas luka, di kala dunia dimamah derita, manusia hanyut di arus deras, menatang hiburan yang penuh leka, mengagung syaitan membiar beraja. Di saat dunia di hujung garisan, di kala dunia …

Read More »

Syukur Aku Masih Memilikinya

Cuba tengok gambar ni..jumpa dalam FB lah..memang tersentuh bila aku tengok gambar ni.Walaupun ianya hanya haiwan iaitu kucing tapi.. ..tapi..korang tafsirkanlah sendiri apa yang tersurat dan tersirat…. Seperti yang tercacat pada penerangan gambar ini… ibu kucing ini mati kena langgar,tapi anaknya masih menyusu pada ibunya……. Sayangi selagi masih ada.. huhu.. oh my mother..!!!

Read More »

Andai Ku Tahu

Andai ku tahu .. anda dia tahu .. andai mereka tahu.. namun sebenarnya kita memang tidak tahu waktunya..jadi bersedialah.. Bagaimana untuk bersedia?? Aku .. Dia..Mereka sepatutnya sudah tahu..

Read More »

Selamat Pagi Malaysia 13 April 2012

Pesan Untuk Diri Sendiri..Allah Ingin Mengajar Kita Menjadi Seorang Yang Kuat ,Tabah DiSebalik Keperitan Yang Menimpa..Maka,Belajarlah Untuk Tersenyum DiAtas ApaPun Ujian Yang Kamu Lalui. Selamat pagi Malaysia .. bila kau senyum ku gembira , bila kau sedih aku menangis ..

Read More »

Siapakah Wanita Cantik Itu Dan Cirinya

ciri wanita cantik

Siapakah wanita yang cantik? Adakah anda ? atau layakkah untuk anda mengatakan anda cantik? meh sini aku nak kongsi siapakah atau ciri wanita cantik..lelaki mana yang tak nak wanita cantikkan.. Semoga perkongsian ini memberi manfaat. Ciri wanita cantik itu adalah…… MELUKIS KEKUATAN MELALUI MASALAH. seorang perempuan itu akan terserlah kekuatannya apabila kita melihat bagaimana dia menghadapi masalah yang datang padanya.sama …

Read More »

Satu Cerita Yang Penuh Makna Mesti Baca

Satu Cerita Yang Penuh Makna Mesti Baca. Cara menyampaikan nasihat itu ada berbagai cara. Jika betul caranya pasti akan berkesan yang mendalam. Mak : Tahu tak kenapa mak sayang sangat kamu? Anak : Sebab saya anak mak kan? Mak : Tapi ada alasan yang lebih hebat daripada itu.. Anak : Apa tu mak? Mak : Kerana boleh jadi kamu lah …

Read More »