Breaking News
Home » Uncategorized » Modem Terbarai…baru ok..

Modem Terbarai…baru ok..

Salam kepada semua…baru dapat update ni..modem kena petir..hahaha padan muka aku..3 hari menung tak dapat layan internet..baru ok petang ni…TM datang dengan lenggang lenggok bawak Modem baru…hahaha..baru muka ada nampak senyum..huhuhu..
Apa apa pun selamat Tahun baru hijrah..tahun baru hijrah ni dapat modem baru..semangat pun baru nak blogging ni…ok [ NOKTAH ]

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

14 comments

  1. yeayyyy blog orange sudah kmbali !!

  2. haha ~
    kita serupaa ~~
    ta makan ta pe ,
    tade tenet ta bole πŸ˜€

  3. salam maal hijrah dan selamat berblogging smula bro πŸ˜€

  4. patut ler lama tak nampak BW…baru jer nak bermesra..dah hilangkan diri…hahahha

  5. hehehh..slmt bw lpas ni…heee

  6. slmt brbelogkinggg πŸ™‚

  7. hehehe…..bestnya dia dapat modem baru…baguslah…hehe…

    Jom Tengok KEPUTUSAN BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010

  8. smpai kna smbar ek berbloging??hebat2..

  9. Ek eh.. umah aku pown streamyx tetiba dah 5 hari xleyh guna.. maybe sbb modem kena sambar petir gak kowt.. naseb bek aku ada berukband celcom.. dapat gak 0n9.. nak tanya ni, berapa ek kena cas lepas tukar modem baru tu?

  10. kenapa psg internet time kilat πŸ˜› kan dh kene sambar.. πŸ˜›

  11. Salam maal hijrah gak! Moge cpt2 dpt modem baru. πŸ˜›

  12. tukar modem free je..janji modem yg rosak tu dari TM punya..ada cop TM kat modem tu..huhhuuhu

  13. sabar je la yer.. apa pun, salam maal hijrah πŸ™‚

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *