Home » Uncategorized » MLM = RM

MLM = RM

Salam kepada semua pengunjung dan rakan rakan blogger sekelian…Tadi petang baru nak plan buat sedikit pembaikpulih kat kolam talipia aku, ada seorang rakan telefon suruh datang ke balairaya untuk dengar taklimat.Biasalah taklimat bisnes MLM.Sebabkan rakan baik yang ajak aku tangguhkan hajat aku kat kolam dulu..Tak per setakat dengar je.Tapi biasalahkan kalau dah MLM mestilah income mesti 4 – 5 angka punya.Layan jek.Bukan tak percaya tapi nak dapatkan tu kenalah sepenuh masa..komitmen kena lebih sikit.Bukan semua MLM tak betul..tak se…mua gak yang gagal.Yang penting kata mereka usaha tangga kejayaan..
Macam mana eh??? aku pun dah pening ..yeah..

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *