Menu Tutup

MKT = Memang Kena Tipu

Sekadar Hiasan – Google

MKT Magnum Kuda Toto @ Memang Kena Tipu.. huhu.. kenapa eh tetiba lak nak buat cerita lapuk cam ni..Sebab apa yang aku perhatikan ramai di kalangan peminat tegar MKT ni adalah orang melayu..huhu..Kalau kat bandar tu yang siap2 pakai helmet lagi nak cover bila masuk kedai MKT..haha.takut ke segan?? Orang tak nampak tapi tuhan nampak..haha!!

Kalau kat pekan2 kecil tu ada yang cover2 tapi ada juga yang terang2..tapi bagi yang layan gelap punya memang tak der masalah sebab si penjual sendiri akan cari pembeli..perkara ni biasa berlaku di luar bandar..siap ada port2 tertentu nak tunggu si penjual datang..!!ada sistem seh..!!

So sama2lah kita elakkan diri dari budaya MKT ni..tak der kayanya pun..!! duit yg nak beli MKT tu baik buat makan..kenyang..suka hati..

Apa apa pun tepuk dada sakit dada..tanya selera..nafsu semata..lu fikirlah sendiri..

10 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *