Home » Uncategorized » Minggu yang Membosankan

Minggu yang Membosankan

Salam pada semua rakan dan blogger2 yang setia melayari  blog aku ni.
Minggu yang membosankan..begitulah yang boleh aku katakan..
Bukan apa memang minggu ni aku tak boleh nak buat apa2 aktiviti..aktiviti luar mahupun kat dunia maya internet ni…
Baru je elok demam datang pula satu lagi dugaan..sakit gigi ( gusi bengkak )..wah memang bab sakit gigi ni tak sanggup nak tanggung..boleh sakit hati jadinya..dari semalam sampai ke petang tadi aku hanya layan kat katil jer..zzzZZZzzzzZZzzzz…malam ni baru ada kurang sket leh laa aku tuliskan n3 yang tah apa apa ni..( ni pun masih bengkak lagi ni..)
Apa2 pun aku redha..setiap sesuatu itu adalah dugaan Allah..dan yang pasti Allah takkan duga aku jika aku tak kuat..!!!!

Check Also

The Red Warriors

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ?

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ? Itulah persoalan yang mungkin bermain difikiran peminat bolasepak …

5 comments

  1. siti nur kaxzmilah

    moga ALLAH kurangkan kesakitan kamu~ sakit tu kan penghapus dosa kecil~ sakit gg merupakan sakit ke3 tersakit selepas kematian n bersalin~ ^^,
    ALLAH tahu kamu mampu nak hadapi ujianNya kn~
    sabar ya~ ^^,

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *