Home » Uncategorized » Mimpi Tak Akan Menjadi Kenyataan Kalau Kita Asyik Tidur

Mimpi Tak Akan Menjadi Kenyataan Kalau Kita Asyik Tidur

Bila tidur mimpi,bila mimpi je masa tidur..!! Ye lah kan dalam mimpi tu macam macam yang kita bayangkan.Orang kata mainan tidur.Kekadang tu ada juga mimpi yang terbawa bawa dari apa yang kita harapkan..tu bab mimpi.Kalau bab yang nyata ni,memang macam2 nak kita nak.Biasalah semua orang nak kejayaan.Kejayaan dalam semua perkara yang kita buat dalam kehidupan.

Tapi kalau setakat cita cita tanpa usaha tak jadi juga.Kertas kerja dan perancangan berjela jela..kalau di ukur lagi panjang dari kertas tandas.Tapi perlaksaan hanya dengan kata kata..aku nak buat itu,ini dan bla bla bla..tapi tangan,kaki masih tak reti nak bergerak.

Jadi..kalau nak terus syok2..dapat kejayaan yg macam macam teruslah bermimpi..Dalam mimpi semua indah2 je..tapi kalau kena yang ngeri baru nak tersedar..silap silap jatuh katil..merepek sudah..!!

tapi betulahkan,mimpi takkan jadi kenyataan kalau kita terus asyik tidur..!!

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

11 comments

  1. kejayaan takkan datang bergolek tanpa usaha. begitu juga mimpi tidak akan datang kalau x tidur 😛

    Let the Pictures Fool You

  2. lebih seronok agi kalau kita x tido hehehe

  3. Betul cakap freaky tu.Nak mimpi perlu tidur dulu.. 🙂

  4. Mana satu yg best..

    Mimpi di siang hari..

    ataupun..

    Mimpi yang tak sudah…

    haha…

  5. “betul3…angan2 mat jenin..lama2 jatuh pokok…”

  6. boleh jadi kenyataan tp dlm tidur je lah. HAHA

  7. hahaha.. aku tertarik betul ngan ko nyer tajuk entry.. sentap gitu..!

  8. haha klau mimpi jd knytaan kan best,hehe

  9. @Freaky bukan suruh tidur utk dapat mimpi..tapi bangun dari mimpi dan laksanakan impian di alam nyata..huhuhu..peace

  10. hidup dlm mimpi je.. haha..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *