Menu Tutup

Mimpi Tak Akan Menjadi Kenyataan Kalau Kita Asyik Tidur

Bila tidur mimpi,bila mimpi je masa tidur..!! Ye lah kan dalam mimpi tu macam macam yang kita bayangkan.Orang kata mainan tidur.Kekadang tu ada juga mimpi yang terbawa bawa dari apa yang kita harapkan..tu bab mimpi.Kalau bab yang nyata ni,memang macam2 nak kita nak.Biasalah semua orang nak kejayaan.Kejayaan dalam semua perkara yang kita buat dalam kehidupan.

Tapi kalau setakat cita cita tanpa usaha tak jadi juga.Kertas kerja dan perancangan berjela jela..kalau di ukur lagi panjang dari kertas tandas.Tapi perlaksaan hanya dengan kata kata..aku nak buat itu,ini dan bla bla bla..tapi tangan,kaki masih tak reti nak bergerak.

Jadi..kalau nak terus syok2..dapat kejayaan yg macam macam teruslah bermimpi..Dalam mimpi semua indah2 je..tapi kalau kena yang ngeri baru nak tersedar..silap silap jatuh katil..merepek sudah..!!

tapi betulahkan,mimpi takkan jadi kenyataan kalau kita terus asyik tidur..!!

11 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *