Breaking News
Home » Uncategorized » Mimpi Ku Rialiti ? Kau Akan Jumpa 2 Benda Bahaya

Mimpi Ku Rialiti ? Kau Akan Jumpa 2 Benda Bahaya

Assalammualaikum..orang kata mimpi itu mainan tidur..yeah..aku jarang mimpi pun.Kekadang kalau mimpi pun tak ingat dah apa yang dimimpi.Memori tak kuat kot..huhu.Tapi mimpi malam tadi berbeza sikit..nak tahu mimpi apa? ni haa..dalam mimpi tu aku didatangi oleh seorang tua..tak ingat dah mukanya..macam tak kenal je.Dia datang dan tinggalkan pesan ” nanti kau akan jumpa 2 benda bahaya..hati-hati..” lepas tu dia terus blah..dan terus tersedar.Adeh bila fikir-fikir kekadang jadi tension gak..jadi aku abaikan je..

Tadi,masa aku menjalankan tugas rutin buat rondaan dalam ladang (Felda) untuk memastikan segala kerja bebudak ni sempurna..memang ada 2 kes yang mencuakkan aku..leh pucat muka beb.Yer lah kalau nak check kerja bebudak ni aku kena redah je sampai ke hujung paya..haha..hampir-hampir aku terpijak ular hitam..adeh..ular setikus orang panggillah..dah kembang tegak dah tengkuk dia..cuma yang aku boleh buat..lari..peh..pucat sekejap jantung jangan cakap ler lajunya.

Dan selang sejam kemudian dikawasan yang lain pula..perkara yang sama berlaku..kali ni aku lalu betul2 sebelah port ular tu..tapi ular ni warna coklat(bukan tedung),agak aggresif dan memang macam stanby nak menyerang..sekali lagi lariii..pucat jap..ceh..ni ke yang dalam mimpi aku tu?adeh confius jap fikir..apa-apa pun bahaya ada dimana-mana..kita perlu berhati-hati..

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

9 comments

  1. wa.. kata orang tue,
    mimpi tak elok tu.
    dan ular tu better jgn dibunuh atau pun diusik.
    maaf, kata org tua, sy muda, haha

  2. uiss..biar betul..tapi betul-betul..hehe..ok lah tu kiz..ada petanda sebelum kena..sbb bak kata org2 tua2 ka kg aku tu..kengkadang mimpi ni memberi petunjuk di masa kita terjaga..so..renung2kan lah ye..

  3. mimpi cuma mimpi tiada yang realitinya…

  4. halamak bahaya tu.. mungkin kebetulan atau mungkin benar. apa pun hati2 ye kiz..

  5. alhamdulillah dapat petanda awal…bukan senang nak dapat tu bro…berhati2 selalu.

  6. sentiasa hati2 dimana kita berada..klu ada pesanan dari org tua slalunya kita kena berjaga2..ada muslihat disebaliknya

  7. ularrrrrrrrrrrrrr?oh tidak bro.geli broooo.

    rara dh ada fan page =)

  8. Betul, ada mimpi yg akan berlaku keesokannya..terpulang kalo org tak percaya tapi sy pernah mengalaminya..hehe

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *