Breaking News
Home » Uncategorized » Mesti Baca | Setulus Kasih Maisara

Mesti Baca | Setulus Kasih Maisara

Dari seorang gadis periang, Maisara menjadi seorang yang pendiam apabila dikecewakan oleh Shahrul. Keluarga Maisara nekad untuk membawa Maisara berpindah ke Kuala Lumpur untuk memulakan hidup baru. Di situ Maisara berkenalan dengan Hazli seorang anak jutawan. Seminggu sebelum mereka melayari bahtera perkahwinan, Hazli terlibat dalam satu kemalangan jalan raya yang begitu tragis sekali. Mayat Hazli hilang tanpa dapat dikesan. Kini Shahrul muncul semula untuk menagih cinta Maisara. Namun Maisara bukan lagi seperi gadis yang dikenalinya dulu. Mimpi-mimpi aneh tentang Putera Hazli dan Jurai yang sering di alami Maisara mula menggangu hidupnya. Adakah cinta Sharul dan Maisara akan berputik semula? Atau mungkinkah Hazli akan muncul kembali………
Untuk mengetahui kisah selanjutnya pastikan anda tidak terlepas untuk mengikuti kisah ini di blog PuteriKasih.com.Cerpen nukilan sahabat blogger kita ini akan disiarkan secara berepisod.Sehingga kini telah 13 episod disiarkan.Sama-sama kita memberi sokongan kepada buah tangan pertama dari sahabat blogger kita ini..
Sisipan Bawah : sekadar ingin membantu dan memperkenalkan sahabat yang mempunyai bakat..semoga terus berkarya.

Check Also

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017

Keputusan Liga Super 15 Julai 2017. Hari ini 15.7.2017 merupakan perlawanan ke 16 buat semua …

11 comments

  1. hmm mcm besh je. =)

  2. cite ni mmg best..

  3. 40,000 ja? lebih kot

  4. Nurul : mcm mana leh salah entri komen ni..huhu

  5. memang berbakat awek ni..hehe..gua dah bace bru part 4..huhu..masih bnyak lagi..

  6. hahaha..de jugak yg salah komen ni..

    *penah g blog tu..tp aku bukn la peminat cerita2 ni..

  7. wahh sinopsis nampak cam best..:)

  8. oh novel blogger pasti best

  9. thanks bro..sebab sudi promote 🙂

  10. dah ikut dari siri 1 lagi kiz…memang best..gaya..penulisan dan penceritaan nya jelas..Berbakat wpun seorang amatur.

  11. akak pun dah baca cite ni..lagi best dari akak punya..kihkihkih..jalan cite yg akak buat entah apa-apa sebab menggunakan teknik belasahan..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *