Menu Tutup

Mereka Sengal Sampai Aku Pun Terjebak Juga

As salam,selamat berhujung minggu semua.Cuti..cuti..!.Tadi aku buka FB tengok apa-apa yang menarik..macam biasa group wajib skodeng adalah group Geng Blogger Sengal GBS.Perghh pepagi dah terpampang muka-muka sengal dengan aksi yang tersengal..ohh ada kontest rupanya..contest tu kat FB group je..meh skodeng antara muka-muka sengal blogger yang sertai..dan paling tak boleh blah aku pun leh terjebak sama..haha..sebagai tanda sokongan untuk GBS…supporting ler kan.Aku ambil gambar mana yang sempat je ni ye.banyak lagi gambar muka sengal kat group tu..hehe..kalau korang rasa sengal meh join group ni GBS di FB.

Cik Bolat

katak bulat

Adam Sahaja

Ni haa..dengan den pun terjebak juga..ceh tak bleh blah btol
perangai main geget.

12 Comments

  1. AR-Mujahid

    Hehee..nape gmbr cik bulat tu melampau yang amat sangatt..huhu~
    Entri Terbaru Saya:
    Sebab Sebenar Jutawan Sendayu Tinggi Memakai Purdah

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *