Breaking News
Home » Uncategorized » Mereka Juga Berpantun .. Cayalah

Mereka Juga Berpantun .. Cayalah


Aku nak siarkan pantun pembaca yang komen entri ini.Terima kasih..hebat hebat juga pantun karangan mereka ni..nah aku paparkan kat sini berserta backlink sekali sebagai tanda terima kasih..haha.

Pergi pasar beli rusa
Selamat berpuasa ( Sop )

kizmyself nama blognya,
lelaki dewasa itu lah dia,
saja shida singgah nak kata,
kiz.. selamat berpuasa, ( Shida`R )

cari buluh nak buek lomang
lomang sodap pueh hati
bilo dah poso baru tobayang
maso konyang buek tak ghoti ( ArulChelsea )

Men blog hari-hari,
Sakit jari, sakit gigi,
Telah ku nantikan saban hari,
Kini Ramadhan menjelma lagi. ( Khairol Ikhwan )

blogger alien jauh kemari,
datang merantau ke muka bumi,
bulan ramadhan pahala dicari,
bukan setakat puasa sehari. ( Keroro )
Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

13 comments

  1. tq bro…kih kih kih

  2. haha, thanks bro XD

    entah ape jek merapu 😛

  3. hahahah
    bes plak bace laju2 =)

  4. ehhh bia ada entry pasal pantun ni…

  5. aik knp saye tak join ni.ich!

  6. Alamak! rasa rugi plak tak join ini pantun… HUHU

    MySuaraBlog: Jom Pi Tasik Mengkuang

  7. ewahh berpantun lak.. haha menarik 😀

  8. nak jugak la pantun..tp xreti..T___T

  9. x sangka blogger skrg bnyk berbakat sumenya..pndai berpantun..pandai buat doodle, pandai make up blog..mcm2 la..go go go blogger!

  10. ♥ Cik Nur Elyana ♥

    wow…

  11. banyaknya pantun direka;
    pandai rupanya mereka.

    sungguh ku tak sangka;
    pantun pandai direka.

    haha~ pantun 2 kerat yg entah pape..

  12. hahaha..si Arul tu memang suka berpantun bro…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *