Home » Santai » Menjunjung Tranformasi Bangsa

Menjunjung Tranformasi Bangsa

As salam semua.Lewat sikit nak share pasal Karnival Iktiraf ( ikatan hati warga Felda ) yang aku sertai 1 April hari tu.Sibuklah katakan.Namun apa yang boleh aku katakan..lepas aku selesai dengan karnival tu,semangat aku menjadi berkobar-kobar kembali untuk lebih aktif dalam persatuan belia..haha.. aku dah bulatkan semangat untuk naikkan persatuan belia Felda MBFM tempat aku ni.. harap-harap semangat aku ni kekal lamalah ye..haha..

Barisan pemimpin sedang bersantai kat Dataran Merdeka.. seharian tak tidur
mata dah pedih ni.. sabar je lah..hahaa

Team Kompang aku untuk Pertandingan Kompang .. satu Malaysia punya
team ni beb.. persatuan lain mana ada buat macam ni..haha

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

3 comments

  1. kategori belio lae ko? hahaha jgn marah gurau yo

  2. Azhafizah[フィザ]

    bagus ada camni bertambah maju warga felda kan..dah abis karnival boleh lepaking lah kan.

  3. aku tgk team kompang bro tu mmg 1malaysia la.. ahakss

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *