Home » Santai » Mengejar Dikejar

Mengejar Dikejar

As Salam semua.Nampaknya makin jarang dapat menjengok blog sekarang.Sekarang terpaksa mengejar dan dikejar oleh masa.Semua ni sejak memegang jawatan setiausaha persatuan belia felda ni..haha.Mana nak settle kerja ..mana nak urus persatuan..tapi semua itu adalah cabaran.Yeah..cabaran itu banyak memberi pengalaman..dan pengalaman itu mendewasakan..kih kih..( terasa semakin tua lak bila makin banyak pengalaman ).
Walau apa pun..setiap apa yang tugas yang kita buat tu jika berjaya pasti akan mendatangkan kepuasan..apa yang penting ikhlas demi kemajuan persatuan dan ahli-ahli..jadi pemimpin perlukan pengorbanan dan bukan untuk korbankan orang bawah..tul tak?

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

3 comments

  1. wah..dah naek pangkat nampaknya ptt lah sombong je…huhuhu..

    pape pun pentingkan kerja tu dulu ye blogging kemudian pun boleh.. 🙂

  2. waaaa…naik pangkat dh…felda mana bro?

  3. Azhafizah[フィザ]

    patutlah pun..bz rupenye..takpe,kejar yg penting tu.manage time properly.InsyaAllah yang dikejar dapat dicapai.^^

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *