Breaking News
Home » Motivasi » Mendung Tidak Semestinya Hujan

Mendung Tidak Semestinya Hujan

Salam buat semua.Agak lembab sikit aktiviti blogging aku ni sejak akhir-akhir ini.Keghairahan mengemaskini blog pun agak terbantut.Mungkin dah musim kot seiring dengan cuaca sekarang ni yang hujan dan sentiasa lembab.Tapi isu-isu memang banyak yang panas sekarang.Dari hal blogging,selebriti sampai ke hal-hak politik.Namun agak kurang sesuai kot nak aku paparkan selalu sebab untuk menjaga niche blog agar tak terpesong…haha..sekali sekala bolehlah..

Berbalik kepada hal-hal mendung ni.. bila nampak mendung je..orang akan cakap hari nak hujan..tak pernah orang cakap hari dah hujan.Jadi betulah mendung tak bererti hujan.Begitu juga kita dalam dunia seharian jangan cepat melatah selagi belum benar akan kesahihannya..Ni tak belum apa-apa dah buat kesimpulan..belum tentu benar dan sebarkan serata alam..banyak contoh lain lagi..apa yang aku nak tekankan kat sini cuma kita bukan nak melawan takdir,tapi perlu cuba untuk mencegah selagi mampu.tak gitu?

…mendung tak bererti hujan yakinlah itu satu cubaan..haha…

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

2 comments

  1. kena selidik dan siasat terlebih dulu sebelum buat spekulasi…:)

    #tapi sekarang ni mmg musim hujan…haha~

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *