Menu Tutup

Mencari Inspirasi Untuk Jiwa Blogger Yang Semakin Basi

As salam buat semua.. ku pinang-pinang tak dapat-dapat , ku pujuk-pujuk ku bawa lari.. opss salah lirik.. tapi lebih kurang macam tulah.. puas dah pujuk-pujuk hati ni untuk kembali menulis dan berinteraksi bersama pembaca dan rakan-rakan blogger seperti dulu.. tapi masih tak mampu..kenapa eh.. telah hilangkah jiwa blogger santai aku.. atau aku ni memang dibelenggu rasa malas..haha..
Bila tak buka blog kemain semangat nak mengupdate dan macam-macam cerita yang bermain di kepala. Bila buka blog je.. habis lesap..cerita tah kemana, semangat lagi ler ke laut.. apa pun cuba tetap mencuba ini untuk kembali kedalam blogger arus perdana..hahaha..

4 Comments

  1. Fyna Ahmad

    uikss… samalah perasaan kita nih. fyna pun baru saja mengalami fenomena yang sama nih ^_^ mood asik ke laut je.

  2. Azhafizah Md Nor

    sukar dijangka kan.ikutkan hati mahu,tapi kdg2 sibuk dan kemalasan tu yg menghalang berblogging kan..

  3. Cikya

    nak pantun jugak. tapi lari sikit.

    Err, pinggan tak retak, nasi tak dingin,
    orang tak hendak, kita lagi tak ingin.

    eh eh, selalu macam tu.
    tapi thought that linger most in mind would be spilled on blog. 🙂

    welcome back.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *