Menu Tutup

Menangguk Di Air Yang Keruh

Pelanggan yang dihargai.Hotlink tidak menggenakan cukai perkhidmatan ke atas tambah nilai prabayar dan pek permulaan.Jika anda di caj sila hubungi 1300 820 120 sender by Hotlink.

Itu adalah sms yang aku terima dari hotlink..tapi celcom tak hantar pula..haha.Sms yang nak bagi tahu yang mereka tak kenakan cukai perkhidmatan untuk topup dengan pek permulaan..sampai bila-bila ke atau buat masa ni je.Tapi kan aku rasa ada yang suka suka kenakan cukai sendiri ni.Kalau tak takkan hotlink sebarkan sms ni.Mesti dah ada yang katoi atau yang dah mengadu.

Kalau betullah ada..memang sah orang yang buat macam tu suka hati dia je nak menangguk di air yang keruh..nak untung lebih atau pun dia lagi lebih dari syarikat hotlink sendiri..lebih punya..

Sisipan Bawah : tapi yang pelik..dari dulu kalau beli topup RM5 kena bayar RM5.20…tapi kalau beli yang RM10 tak ada lak caj tambahan..huhu..

11 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *