Breaking News
Home » Uncategorized » Menangguk Di Air Yang Keruh

Menangguk Di Air Yang Keruh

Pelanggan yang dihargai.Hotlink tidak menggenakan cukai perkhidmatan ke atas tambah nilai prabayar dan pek permulaan.Jika anda di caj sila hubungi 1300 820 120 sender by Hotlink.

Itu adalah sms yang aku terima dari hotlink..tapi celcom tak hantar pula..haha.Sms yang nak bagi tahu yang mereka tak kenakan cukai perkhidmatan untuk topup dengan pek permulaan..sampai bila-bila ke atau buat masa ni je.Tapi kan aku rasa ada yang suka suka kenakan cukai sendiri ni.Kalau tak takkan hotlink sebarkan sms ni.Mesti dah ada yang katoi atau yang dah mengadu.

Kalau betullah ada..memang sah orang yang buat macam tu suka hati dia je nak menangguk di air yang keruh..nak untung lebih atau pun dia lagi lebih dari syarikat hotlink sendiri..lebih punya..

Sisipan Bawah : tapi yang pelik..dari dulu kalau beli topup RM5 kena bayar RM5.20…tapi kalau beli yang RM10 tak ada lak caj tambahan..huhu..

Check Also

keputusan piala malaysia 18 julai

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017

Keputusan Piala Malaysia 18 Julai 2017. Aksi TM Piala Malaysia kembali dengan 8 perlawanan berlangsung …

11 comments

  1. 20 sen tu bkn ke org yg jual tu ambek kiz?haha..pelik kan?

  2. lumrah hidup hari ni bro…

  3. eh akk topup hotlink rm5 xde caj tambahan pun?…kiz kene kelentong dgn tokey tu kot?

  4. klau dkt tmpt han die charge 10.50 posen…

    Jemput Join Segmen bloglist Panggil Aku Han

  5. memang ado kodai suko2 mak bapak diaorg naikn harga..

  6. peniaga la ambik 2 kupang tu…
    suka hati depa ja..

  7. report KPDN bro , kedai tu buat caj tambahan yang tak patut…

  8. dapat jugak msj macam nie

  9. sesetengah kedai ada jugak ambil duit tambahan kalau beli rm10…
    50 sen plok tu…

  10. dorang suke2 je naikkan harga..nak tak nak terpaksa la beli rm10.50…cas 50sen tu..huhuhu

  11. nak guna kena top up..kalau tak top up mcm mana nak guna fon?? ni mcm dah kira benda perlu..naik banyak mana pun..org tetap nak kena guna juga…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *