Breaking News
Home » Uncategorized » Menang Sorak… Kalah BoOooOOooOoo

Menang Sorak… Kalah BoOooOOooOoo

Salam semua rakan2 blogger dan pembaca..
Tarpacaknya saya di depan laptop ini adalah kerana saya hendak menulis n3(..dah macam pidato plak..)..ok berbalik pada tajuk..
hari ni penuh cerita kat akhabar dan media elektonik mahu pun dunia siber tentang kemenangan Malaysia keatas indonesia dalam Piala Suzuki semalam di Stadium Nasional Bukit jalil..tak der yang tak bercerita selain dari bercerita belaka..Tapi perasankah anda cerita2 macam ni hangat bila menang je..kalau masa kalah semua orang kutuk giler2 punya..marah di selang seli dengan maki hamun..Bukan semualah tapi adalah lah..siapa makan cili dia terasa pedas..sapa yang pedas dia yang padan muka..
bukan nak salahkan sesiapa tapi ini dah jadi budaya..tapi kalau di amati rakyat Malaysia yang sokong liga luar tak pulak kutuk team kegemaran masing2 bila kalah atau merosot prestasi..masih sokong sebab nak bagi peluang..
Tapi saya berharap sangat..sokonglah team kita tanpa belah bagi..jatuh bangun kita sama sama menanggung..Sebab tanpa penyokong apalah yang ada pada bolasepak negara kita..
Tapi apa apa pun aku memang teruja dengan sokongan korang semalam kat bukit jalil..dah lama tak nampak lautan kuning dan ngauman harimau malaya yang macam tu..teruskan semangat macam tu demi bolasepak negara..

Check Also

7 perpindahan tertinggi pemain bolasepak dunia

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak

7 Perpindahan Termahal Dunia Dalam Bolasepak. Dunia bolasepak sering dikejutkan dengan perpindahan yang mahal yang …

5 comments

  1. Betul2.. Jai sokong sangt.. Walaupun malaysia ada kalah, tetapi itu adat permainan.. Malaysia perlukan sokongan penduduk malaysia, x kan dirang nak harapkan sokongan dari MU, Chelsea, Arsenal kot..

  2. betul2..bak kata peminat kedah..walau sakit jatuh dan rebah.hahak

  3. hahah…kadang2 ada gak orang kata, bila jatuh dihina, bila bangun dipuji… hurmm… sepatutnya bila jatuh diberi bantuan…:(

  4. tengok jugak baru ni…..
    syabas sebab malaysia menag..tapi takboleh leka sangat pun..

  5. takper takper
    sokong untuk Malaysia
    gud luck Malaysiaaaaa

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *