Breaking News
Home » Berita » Menang Pun Payah kalau Kalah Lagi Teruk Kot

Menang Pun Payah kalau Kalah Lagi Teruk Kot

Rusuhan Bolasepak Mesir – Payah nak huraikan apa sebenarnya berlaku.Selalunya pihak yang kalah yang merusuh sebab tak puas hati tapi di Mesir ini sebaliknya pula.Mungkin niat nak meraikan kemenangan tapi bertukar dengan keganasan bila dah diluar kawalan dan akibatnya ada nyawa yang melayang.Dilaporkan 74 orang terkorban manakala 1,000 lagi cedera selepas satu rusuhan berlaku ekoran kemenangan mengejut 3-1 kelab bola sepak tempatan, Al-Masry ke atas kelab terkenal dari Kaherah, Al-Ahly.
Semoga tragedi ini menjadi pengajaran buat semua.Sukan untuk perpaduan dan bukan untuk kekecohan.Cuba bayangkan dalam situasi kejadian diatas,sebab menang pun bertukar rusuhan apa lagi kalau kalah,lagi teruk jadinya.

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

5 comments

  1. mencalar imej orang islam saja..

  2. fikir fikirkanlah..nanti ade pulak takyah buat perlawanan sebab takut kes kes macam ni berlaku.

  3. negara mereka banyak sgt rusuhan..menakutkan je..

  4. tmpat diorang besa je tu.. :)..

  5. apa pun tak boleh.. terlebih seronok agaknya.. ~_~

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *