Home » Uncategorized » Memori Teh Harimau

Memori Teh Harimau

Apa cerita puasa hari yang pertama.Ada ok ke tarak ok beb? Sebenarnya tiada alasan nak cakap tak ok,dah besar panjang beb..malu ngan bebudak kalau masa puasa ni kita melepek..keh keh.
Sebenarnya aku nak cerita sikit pasal satu binatang ni..opss..silap pasal benda ni.Teh Harimau atau pun teh cap harimau.Memang aku akui aku peminum teh yang tegar sebab kalau tak minum teh memang aku tak leh nak aktif..haha.Tapi bila kena teh terus segar jiwa dan minda.

Bila sampai bulan puasa ni aku memang memerlukan teh bila bersahur.Jadi aku beli satu paket teh.Selalunya aku guna teh boh je..tapi bulan puasa ni aku guna teh yang nostalgia bagi aku.Teh Cap Harimau.Memang banyak kenangan zaman kanak2 aku dengan teh harimau ni.Ingat masa zaman sekolah dulu,hari hari arwah atuk buatkan teh ni lepas makan tengahari.Aku segelas dia segelas.Ingat lagi gaya orang zaman dulu minum teh.Sebab tu bila aku beli teh cap harimau ini teringat kat arwah atuk ,dia yang mengajar aku jadi peminum teh tegar…haha.

Walau apa pun yang kita minum,pastikan kurangkan manis @ gula dalam minuman.Jaga kesihatan,mencegah lebih baik dari merawat..tapi lebihkan manis dalam senyuman..hilang penat puasa..hehe

Check Also

The Red Warriors

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ?

Nama The Red Warriors Akan Ditukar ? Itulah persoalan yang mungkin bermain difikiran peminat bolasepak …

11 comments

  1. alamak aiii…dah lamo dah ni..dulu guno cap ikan tu..kih kih kih.. mengimbau boto la kenangan ni..

  2. tak pernah dengar dan tengok jenama neh..yang aku tau,lipton dan teh boh hahaha..best tak teh tuh bro??

  3. baru taw de teh harimau huhu..

  4. .digital kelok

    sy juga penggemar teh.. wait! sy baru tw ade teh cap rimau neeh. nk try lar nt.. 😉

  5. ::ini belog saya . cinta hati saya::

    teh oh teh

    choki pestime dengar nie

    hehehe

    🙂

  6. teh cap harimau ? x pernah dengar lagi brand tu =_=

  7. HEHE..BENDA NI KALO DEKAT MYDIN BANYK EI..TP HARGA AGAK MHL SIKIT LAH..TP TU X PENTING SEBB KAHSIAT YG KITA NAK BETUL KAN KIZ..HEHE

  8. ololo memori sungguh teh rimo neh…arwah nenek suka sangat..nak cari la esok

  9. “selamat berpuasa kiz..selamat beramal..heee akk pun suka teh…akk suka teh o jer,minum ms suam2 tu mmg sedap….”

  10. ramai pengomen tk kona teh ni..kih kih.. memang org n9 yo ko yg selalu gino ni.. kih kih kh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *