Breaking News
Home » Santai » Memilih La Abang Ni ..

Memilih La Abang Ni ..

“Hari ini lauk apa? “
“lauk ikan parang bang”
Terus jatuh selera tahap paling bawah.haha..memang aku tak boleh layan lauk tu.Tapi aku makan jugalah tapi sekadar makan je..tak der feel.Tapi Feel isteri kena jaga juga.

“Masak apa tu?”
“sambal ikan bilis”
Terus terangsang nafsu makan beb..nafsu makan ye..bukan nafsu serakah..haha ( abaikan ).Tak sempat hidang memang aku dah tunggu.

Nampak tak apa yang aku nak terangkan tu.Jauh tak perbezaan selera aku tu.Selera aku lebih pada yang murah-murah je.Bukan nak kedekut atau tak mampu tapi dah selera macam tu.Tapi aku tak pernahlah larang isteri nak masak apa pun.Kena ada toleransi.Takkan nak ikut selera kita je.Kalau setakat sambal ikan bilis,sayur dan sedikit ulam..memang menu yang paling menyelerakan.Kalau ayam dan daging tu kira layan lagi tapi tu tahap pertengahan je.Yang penting kena makanan seimbangkan..jaga badan beb..umur dah meningkat,penyakit senang datang.

pstt : memilihkah aku atau aku ini insan terpilih..haha..layan je

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

8 comments

  1. wah,untung sgt selera makanan yg x mahal.boleh jimat kos.tapi betollah hati bini kena jaga =D

  2. fiza pun suke sambal ikan bilis..memang selera kan..

  3. wah untung nih… jimat kos..:)

  4. jimat kos dan sedap kalu kena caranya. Memang terbaik.

  5. untung la isteri kiz 🙂
    slere kite sama yg simple..tp kalo bab sambal ikan blis perghhh…mmg bernafsu mkn hahaaaa 😀

  6. “amboi memilih pulak…banyak cekadak jugak ko kiz…eh,akak gurau jer nih….baguslah mcmni,lebih baik dari stgh2 org yg suka pilih yg mahal2 jer kan…mcm ank2 buah akak tk makan udang…tp udang yg besar2 makan pulak…mentang2 depa kaya…meluat akak kalau balik kg tu agak terasa dgn perangai depa ni..”

  7. samo lah akak kau ni pun kiz…

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *