Menu Tutup

Memang Pantang Aku

Ok settle sudah urusan aku dengan JPN hari ni..setahun tertunggak akhirnya terlunas jua..terasa pula berkeroncong perut.Sampai rumah terus terjah ke dapur tanpa pandang belakang sebab bila pandang belakang mana nak nampak depan..apa daa..!!

Bila dah lapar tahap kritikal ni..ermm memang boleh lupa pantang..tapi masih ada pantang lagi..pantang nampak.Apa yang aku nampak adalah lauk kari kambing.peh slurpp..!! terus layan la kari tersodap ni.Kesan sampingan belakang cerita..bukan tak boleh makan kari kambing ni cuma ada masa masanya bila timing badan aku tak stabil ni boleh mendatangkan side effect..lantaklah belakang cerita..jadi aku teruskan pantang aku iaitu pantang nampak..sapu bersih..

Jadi buat pengetahuan semua..ketika artikel aku ini di tulis aku sedang berada dalam kepanasan dan kepala sudah ada goyang..jadi keadaan ini akan mungkin akan berlarutan 3 ke 4 jam..ni lah kalau aku berpantang..pantang nampak.

Gambar adalah hiasan sumbangan dari google

8 Comments

  1. Amyna

    daging kambing memang sedap… kalau di bakar.. perghhh!! sungguh menyelerakan.. Tapi side effect nya pun kaw2 la.. heheh!

  2. Piasara

    “kata org kalau ada penyakit darah tinggi tak boleh makan daging kambing kan…sbb mungkin akan rasa pening2 kot…ntah la..tp bg yg sihat,boleh makan tk dak masalah.lagipun senang nak cari,kat kedai mamak belambak yg dah siap masak tu..”

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *