Breaking News
Home » Uncategorized » Masih Terasa Meriahnya

Masih Terasa Meriahnya

Nampaknya suasana beraya masih terasa.Blogger-blogger masih sibuk beraya..sebab banyak yang tak update lagi..( ceh orang,kau pun sama je kiz ).Bukan tak ada idea nak update,cuma aku tak tahu nak update apa..haha,tak sama ke tu?

Hari ke 3 syawal ni adalah hari kunjungan kaum kerabat jauh pula.Kanak-kanak dah mula kurang dah.Mereka aktif hari pertama dan kedua je.Mungkin target duit raya mereka dah sampai kot.haha..aku je yang tak dapat target lagi..makin kurang ada ler.Dulu masa budak-budak,habis 1 kampung aku rayau.Kenal atau tak kenal belasah je.Janji masyuk.Yer lah budak-budakkan.Sekarang masa untuk aku bagi duit lak.

Pagi ni jam 11.30 pagi ada reunion raya kawan-kawan sekolah.Mesti best ni dapat jumpa.Aku rasa ini kali ke 3 buat perjumpaan ini.Tapi ini kali pertama ku pergi.kah kah.Kalau pergi nanti mesti diorang akan tanya “anak dah berapa

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

3 comments

  1. tu pertanyaan biasa bro.heheh rini rara beraya ngan kwn2 lak.

  2. haha..tu lah kiz..raya pertama hari tu aku pun xde update juga sebb hizrah ke tmpat kengkawan..tapi raya ke2 dan 3 skg ni syukur lah sebb sempat juga update..hehe..jom layan dashboard blogspot baru niblogspot-buat-update-lagi

  3. betul.
    raya pertama dgn raya kedua je budak-budak aktif. haha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *