Menu Tutup

Mana Aku Ada Marah

Nak jawab pertanyaan rakan kita ni..

Marah?? ehh aku mana pandai marah marah ni..bahaya kalau suka marah marah ni..nanti senang kena darah tinggi..huhu..kalau aku ada tulis entry yang nampak macam emosi atau marah2 tu bukan tandanya aku marah..cuma itu yang aku rasa..lagi pun tak sebut pun nama orang dalam entry aku tu.Semua tu umum..lagi pun aku suka buat entry yang beralas sikit dan banyak yang tersirat.Kalau faham tu ok ler eh.Macam dalam entry NI.
oklah..alang alang dah menjawab..apa kata aku promote sekali laa..haha..jom terjah blog rakan aku ni..blog dia best and da boom.. klik http://kiwiblurr.blogspot.com ..hidup hanya sekali..jadi nikmati hidup ini sebaiknya..haha.
Promote orang je kerja aku ni..kawan berjaya aku tumpang gembira..boleh cam tu?

14 Comments

  1. Syuxer

    aku pun rasa ko cam emosi lebih marah2..:)..mujurla ko dah terangkan..

    kadang2 aku lambat pickup yang tersirat..ampun ye kalau tersilap tafsir pe bro luahkan heheh

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *