Breaking News
Home » Uncategorized » Malam Pertama Malam Terindah

Malam Pertama Malam Terindah

Serius?? tak yah serius sangatlah.Sekali sekala jom santai santai sambil senyum senyum.Dah terlanjur korang sampai sini jangan lupa terjah sekali blog yang sertai segmen promosi blg itu.Dah banyak dah blog yang tersiar..support mereka juga..sementara tu jom layan lawak ni..(kalau lawak gelak.kalau tak lawak gelak juga..)

Suami yang baru menikah merasa hairan melihat tingkah laku isterinya, yang pada malam pertama membuka jendela dan menatap ke langit melihat bintang-bintang.

Dengan hairan suaminya berkata…
“Ada apa gerangan kau menatap langit di malam pertama kita ini?” Jawab isteri,
“Menurut ibu saya, malam ini akan menjadi malam terindah selama hidup saya. Jadi saya tak akan melewatkan sedetik pun keindahan malam ini, aku akan menatapnya sampai pagi.”

adeh..melepas la macam ni..

sumber

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

13 comments

  1. alamak! slh tafsiran malam terindah tu..hahahaa

  2. ala. blur la wife die 😀

    new entry : Tips | Interview

  3. hahha.. ya lakan… malam terindah.. hahah.. memang la pandainya isterinya itu..

  4. hahaha… lurus bendul!

  5. sian , haha

  6. haha..siot jer..`

  7. hahaha memang terindah betol la jawabnya.. adoii

  8. hahaha…jangan salahkan dia.. dia lurus orgnya.. husband dia mesti bengang jek..

  9. hahaha…melepasla suami tuh..emm sah bini dia neh failed sastera kot..tak dapt tangkap yang tersirat heheh..:)

  10. hahaa..siot jer.. 😛

  11. tak kiralah apa yg ditafsirkan…tapi malam pertama memang indah…keh..keh..keh…

  12. caliph shuriken

    kna cuba hari kedua cmni, hikk…

    latest en3: doodle pun x sekiut ni

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *