Menu Tutup

Malam Pertama Malam Terindah

Serius?? tak yah serius sangatlah.Sekali sekala jom santai santai sambil senyum senyum.Dah terlanjur korang sampai sini jangan lupa terjah sekali blog yang sertai segmen promosi blg itu.Dah banyak dah blog yang tersiar..support mereka juga..sementara tu jom layan lawak ni..(kalau lawak gelak.kalau tak lawak gelak juga..)

Suami yang baru menikah merasa hairan melihat tingkah laku isterinya, yang pada malam pertama membuka jendela dan menatap ke langit melihat bintang-bintang.

Dengan hairan suaminya berkata…
“Ada apa gerangan kau menatap langit di malam pertama kita ini?” Jawab isteri,
“Menurut ibu saya, malam ini akan menjadi malam terindah selama hidup saya. Jadi saya tak akan melewatkan sedetik pun keindahan malam ini, aku akan menatapnya sampai pagi.”

adeh..melepas la macam ni..

sumber

13 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *