Menu Tutup

Makan Sana .. Makan Sini

Hari sabtu dan ahad..kalau musim perayaan ini..adalah masa untuk makan-makan.Open sana..buka sini..tapi jangan ada yang terlebih buka sudah lah..itu dah kira menjamu mata..haha..

Hari ini ada 5 tempat nak pergi..tak tau laa larat ke tak? Tapi rasanya pergi yang terhampir je la.Amacam korang program hari ni? Ada kenyang ka? haha.Tapi musim raya ni jaga makan beb.Tahan-tahan sikit selera tu.Biasalah,penyakit selalu datang sebab pemakanan.

Ringkas je..entri orang tengah kenyang..haha

12 Comments

  1. josrevalution

    eh..dah kenyang2 semakin ringkas pulo?..haha…biase org kenyang ni semangat lah sikit..huhu…opss..aku x kuar pun mkn2 smpai ke 5 tmpat tu..hehe..mkn ka uma je…hujan lebat ni..adei,,,

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *