Home » Uncategorized » Makan Sana .. Makan Sini

Makan Sana .. Makan Sini

Hari sabtu dan ahad..kalau musim perayaan ini..adalah masa untuk makan-makan.Open sana..buka sini..tapi jangan ada yang terlebih buka sudah lah..itu dah kira menjamu mata..haha..

Hari ini ada 5 tempat nak pergi..tak tau laa larat ke tak? Tapi rasanya pergi yang terhampir je la.Amacam korang program hari ni? Ada kenyang ka? haha.Tapi musim raya ni jaga makan beb.Tahan-tahan sikit selera tu.Biasalah,penyakit selalu datang sebab pemakanan.

Ringkas je..entri orang tengah kenyang..haha

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

12 comments

  1. 5 tempat??fuhh bnyaknya..mesti pelbagai juada perut akan merasa nanti hehe..bestla perut bro dapat rasa macam2 hehe

  2. eh..dah kenyang2 semakin ringkas pulo?..haha…biase org kenyang ni semangat lah sikit..huhu…opss..aku x kuar pun mkn2 smpai ke 5 tmpat tu..hehe..mkn ka uma je…hujan lebat ni..adei,,,

  3. banyaknya jamuan bro!…haha

  4. alaaa kiz.. buat2 larat laa. makan tuuu

  5. amboi sakan makan nampak,jangan sakit perut nanti dah la ye

  6. umangaiii banyak tu… jom makan rojak dulu.. kih kih kih

  7. makan pree tu..sodap eh

  8. mknn freee bantai je mkn smpi muntah..hahaha. xmkn rugi..

  9. wahhhh..terbaek dpt mkn free meyhhh..:)

  10. banyaknyer open house! ramai yg pemurah..murah juga rezeki mereka.

  11. waaaahhhhh
    selamat menjuaiii poyoot!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *