Home » Uncategorized » Maharaja Lawak Minggu Ke 9 | Nabil

Maharaja Lawak Minggu Ke 9 | Nabil

Macam biasa hari jumaat..maharaja lawak.hari ini oklah tak mengecewakan persembahan semua peserta.Itu pada pandangan akulah,lain orang lain pendapat.Tapi macam biasalah,aku nak kongsikan persembahan orang kampun den ni..tiap minggu memang video youtube nabil je yang tersiarkan sini..best ke tak best ada gak..haha…jom layan video Nabil bersama Sharifah Shahira maharaja lawak minggu 9..

Minggu ke 9 peserta yang tersingkir ialah Kumpulan Balas.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

2 comments

  1. Malam tadi pecah perut ketawa tengok Jambu, Jozan dan Sepah. Nabil macam tak rehearsal ke je ngan Sh Shahirah. Tak sempat kot busy ngan shooting.

  2. eden minat jugak balas..terkeluar pulok..

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *