Breaking News
Home » Uncategorized » Maharaja Lawak Minggu Ke 8 | Nabil | Selamat Pagi Malaysia

Maharaja Lawak Minggu Ke 8 | Nabil | Selamat Pagi Malaysia

Assalammualaikum ,selamat pagi Malaysia..huhu..hari ini aku bangun awal kul 5 pagi sebab semalam kul 10 dah terlelap..Maharaja lawak minggu ke 8 pun tak sempat nak tengok.Aku bukan pengikut setia pun rancangan ni,tapi nak gak tengok perkembangan.Jadi medium yang pantas yang boleh aku skodeng ialah youtube..tq untuk wwwguatv.

Oklah sebelum aku nak gerak pergi kerja ni sesaja je aku nak tampal video youtube maharajalawak minggu ke 8 Nabil..haha layan je..yang lain lain tu pi skodeng kat youtube atau kat blog rakan2..banyak dah blog yang siarkan..
selagi belum tutup mata..kerja kerja kerja..!!

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

3 comments

  1. tarbaekk lah, nk layan skung

  2. lawak2. dah tampal full kat terbelog

  3. Si capang yang ku mencik!

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *