Breaking News
Home » Uncategorized » Maharaja Lawak Minggu Ke 5 | Video | Nabil

Maharaja Lawak Minggu Ke 5 | Video | Nabil


Minggu ke 5 dah selesai..cuma nak share video youtube nabil dalam minggu ke 5 mengenai cerita siasatan ala ala detektif Conan.Walaupun agak panjang tapi memang tak boring nak tengok sebab cara dia berkata kata macam anime jepun agak menarik.Masing masing ada citarasa..jom layan

Yang lain lain juga menarik..semoga terus bersaing dengan lebih sihat..hehe

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

One comment

  1. haha. ceq dah la suka tengok detektif konan tu kat tv..sebijik. haha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *