Breaking News
Home » Uncategorized » MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 4 | NABIL VS JOZAN | APA NASIB AMIR ?

MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 4 | NABIL VS JOZAN | APA NASIB AMIR ?

Hari ini hari apa? Jumaat eh..macam biasa sejak 2 – 3 minggu ni bila hari jumaat je orang akan mula cerita tentang Maharaja Lawak.Macam biasa orang akan memberi tumpuan kepada peserta yang top2 macam Jozan , Nabil , Jambu dan Sepah.Masing masing ada pilihan tersendiri.Perserta juga ada kelebihan masing masing.Tapi lepas 3 minggu ini nampaknya ramai memperkatakan tentang Jozan ( sebab dah memang top ) dan juga Nabil ( memang seorang penghibur pentas ).Bagaimana dengan maharaja lawak minggu ke 4 ini? Amir? masih mampukah bertahan?

[UPDATE]UNTUK VIDEO NABIL MINGGU KE 4 SILA KE SINI

Jadi malam ni mampukah peserta pilihan memberikan persembahan tahap seorang maharaja? atau persembahan setakat melepaskan batuk di tangga atau sekadar bergantung pada populariti? Bagi aku pada tahap mereka ini dah tak timbul komen2 yang tak sedap di dengar.

Kalau nak undi tu undilah ikut persembahan mereka.Jangan hanya pandang pada populariti sahaja.Tak adil kepada peserta yang membuat persembahan yang lebih baik.

Kekuatan terletak pada keserasian mereka berdua .. kalau di pisahkan aku rasa kureng sket laa

Solo tapi tetap mampu beri persembahan yang mantap..banyak guna prop..

Masih mampukah dia bertahan?? idea ada tapi tak mampu di terjemahkan dengan cara yang lawak..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

2 comments

  1. x suka dgn lawak jozan mggu ni..’ALLAHUAKBAR’ pun boleh buat main2..kalau nak berlawak sekalipun biarlah berpada2..nabil kreatif..gud luck nabil..

  2. belum tgok lagi yang minggukeempat..but suke gan persembahan nabil yg lepas

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *