Breaking News
Home » Uncategorized » MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 3 | NABIL | INI BARU PERSEMBAHAN SEORANG MAHARAJA

MAHARAJA LAWAK MINGGU KE 3 | NABIL | INI BARU PERSEMBAHAN SEORANG MAHARAJA

Maharaja lawak dah masuk minggu ke 3..minggu ni ada 3 yang tersingkir XN3 ,R2 dan WAI.. abaikan siapa yang tersingkir.Tapi persembahan minggu ini memang terbaik dari Nabil.Ini baru persembahan seorang calon maharaja lawak.Neutral dan fresh idea..memang den tabik lah Nabil..jom tengok vidoe Nabil minggu ni

Semoga Nabil dan peserta yang lain minggu depan dapat memberi persembahan yang lebih mantap..ini barulah Maharaja..

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

7 comments

  1. terbaek…tpi lg baek kalau amir keluor.hihihi

  2. lil sist pon ta phm npe amir ta terkeluar. pelik la, sape yg undi dia tu? ape pon ta jalan.. btw, nabil mmg best sgt!!

  3. sokong pasal Nabil…:)

    Folo anda….

  4. undi keluar AMIR…one person like this.. kiz komen kat blog aku plak..

  5. mina suka gak….sama dgn jambu…hehehe

  6. dah neok !!! support bang bill lahh ! hee

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *