Home » Uncategorized » Mahal .. Tak Kisah Pun

Mahal .. Tak Kisah Pun



Macam biasa aku kalau dah hujung-hujung puasa ni selera tak seganas macam permulaan puasa dulu.Agak slow sikit..nak jaga badan kot..tak der maknanya..jangan percaya..haha.Tapi bila hujung-hujung ni selera nak benda yang lain macam sikit.

Sekarang tengah fokus nak dapatkan nasi beriani kambing..harga RM8 tu..tak kisah janji sedap dab berbaloi.Cuma..ada cuma tu,agak susah nak dapat sebab selalu kehabisan stok sebab memang kena borong le tu.Aku ni jenis lambat nak terjah..tak sempat beb..tinggal nasi je,kambing dah lari..haha..kalau beriani biasa aku tak mau laa..haha..nak yang kambing gak..sebab rasa dia ada kick sikit..keh keh..embekkkk sekali bunyi kambing lak..haha.

Memang betullah orang kata..kalau dah sedap dan berkualiti mesti cepat habis punya..kalau murah tak sedap pun orang tak beli punya..kan kan.Hari ini melepas lagi..adoi.Insyaallah esok turun aal sikit…kalau nak tahu..dia punya baris orang nak beli macam nak beli tiket bas…ramai tu..keh keh..selamat berbuka semua.

Check Also

kanser usus

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja

Awas Penyakit Ini Menyerang Siapa Sahaja. Tahukah anda bahawa kanser kolorektal atau lebih dikenali kanser …

4 comments

  1. nasi beriani tuu.. hehe esok cuba dapatkan awal kiz. slmt berbuka

  2. engko jgn asyik meroyan je kiz..tngok slalu kehbsn.haha..xpe esok cpat sikit…kalo x smpt jugak..carik rspi suruk bini masak..lg snang..huhu..

  3. btul tu bro..klau mahal kt pe janj puas hati..pda mrah tp tk boleh mkn sbb dah basi..kih kih kih

  4. nak try jugak..kahkahkah..mesti kaw macam kambing.. 😛

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *