Breaking News
Home » Uncategorized » Madu Ditangan Kanan Racun Ditangan Kiri

Madu Ditangan Kanan Racun Ditangan Kiri

Madu itu manis..sedap..banyak khasiat.Racun itu bisa boleh bikin berbuih mulut dan ada harapan cerah untuk padam.Yang mana best..pilih..pilih jangan malu-malu.
Itu kalau kita boleh pilih..kalau tak boleh pilih macam mana.Kalau dapat madu syok laa melantak,kalau racun..faham-faham sudah.Dalam kehidupan seharian kita..ada perkara yang kita ada kuasa untuk memilih,ada perkara yang kita terpaksa ikut dan ada juga perkara yang kita tak tahu tetiba terpaksa juga terima.
Kita kena berhati-hati supaya tidak memberi racun pada kehidupan orang lain seperti mana yang kita harap orang juga akan berbuat begitu.Siapa nak susahkan..kalau ada mari sini cakap sebab apa nak susah.Sebenarnya mudah je..lapang-lapangkan dada sikit (jgn ler buka baju plak..ini istilah je).Pegang kata-kata ini ” Kalau kita tak boleh senangkan orang..jangan kita susahkan orang lain..”..terima kasih kerana membaca..

Sisipan Bawah : hidup biar sedap..keh keh

Check Also

stadium baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT

Gambar Rekabentuk Dan Konsep Stadium Baru JDT. Satu majlis pelancaran rekabentuk dan konsep stadium bola …

15 comments

  1. yup btol tu.. idup jngn susahkan org..kalau kita xnk org susahkan kita

  2. selalunya kita suka nak menyusahkan orang lain bila kita tak senang XD

  3. tapi ada orang,dia susah tgk org lain senang dan dia senang tgk org lain susah

  4. goreng pun sodap..

    “klas kau bro…”

  5. paling utama jangan menyusahkan mak bapak! 🙂

  6. hmmm btol tu./susahkan diri sendiri dulu.

  7. baca entry ni sambil terngiang2 kat kepala lagu ‘madu di tangan kananmu, racun di tangan kirimu, aku tak tahu mana yang akan kau berikan padaku’ 😀

  8. kadang2 yang disangkakan madu itulah sebenarnya racun…

  9. saya pilih madu az,,karna madu manis rasanya,,,

  10. hello, nice blog you have, i am thinking you might like to exchange link with me so i can visit you everyday if i have my time, if you want to please visit back here and comment on the exchange link section so i know, thanks! http://literasura.blogspot.com

  11. hoho fa selalu tak nak mintak tolong orang,sebab fa tak suka orang mintak tolong fa. hehe

  12. betul tu btl klau tak boleh senang kn org jgn pulak kite p susahkn die…^_^

  13. btol! jgn susahkan org 🙂

  14. susahkan diri kita sendiri dulu..kalau xleh sgt baru leh mintak tolong..hehe

  15. madu ditangan kananmu..racun ditangan kirimu..aku tak tau manakah akan kau berikan padaku.ewaah!!!haha

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *