Breaking News
Home » Santai » Macam Pisang Panas

Macam Pisang Panas

Assalammualaikum..hari ini kurang aktif sikit dengan blogging sebab diatas perkara2 yang tidak dapat di elakkan..yelah kehidupan mesti di hadapi walau apa pun rintangan yang mendatang.Bukan kehidupan jika tiada pahit manisnya…hehe..bermadah laa pula..

Cuma isu yang aku agak rasa jengkel ialah kenapa bila sesuatu musibah menimpa..maksud aku dalam kehidupan global mesti ramai yang melontarkan bermacam pandangan dan cadangan.Masalahnya cuma bila perkara baru berlaku dan tengah panas aje..tapi lebih dah sejuk apa yang di dendangkan sebelum ini lenyap entah kemana..Kekadang rasa macam bermusim pula.Contoh masa kes bas ekpress banyak terlibat dengan kemalangan dulu..kecoh semua nak memberi cadangan itu,akta itu,operasi ini tapi lama lama senyap je.Tapi bila wujud semula kes kemalangan kembali semula nak beraksi bagai seorang pemidato hebat..

Terbaru kes tanah runtuh..baru nak bersuara..oooo sana tu bahaya..oooo sana tu perlu di kaji…ooo kita kena ambil tindakan..ooooo eh berapa banyak ooo daa,macam tarzan la plak.Nanti bila kes dah lama berlalu..yang ooooo pun turut lenyap.

oooo ini iklan..tak paksa pun klik…

Check Also

Piala Dunia 2018

Senarai Penuh 32 Pasukan Yang Layak Ke Piala Dunia 2018

Setelah melalui pusingan kelayakan dan playoff, 32 pasukan telah pun mengesahkan tempat ke Piala Dunia …

8 comments

  1. setuju dengan entri anda 😉

  2. nape aku terpaksa bersetuju 1000% ngan entri bro ni??why2..coz aku tau malaysia cmnilah budayanya..pom pam pom pam awl2…last2 senyap..cam lahanat je kan..

  3. haa mmg cenggini le.. dh terkeene… baru nak bising.. time kene kat org len diam. kene btg idong bising.. pape pon.. doa jerk la untuk adik2 mangsa tanah runtuh tuh

    anyway new here and folow u

  4. Biasanya hangat hangat tahi ayam jer..

    Taman Gantung

  5. Sayangilah menteri2 kabinet anda.. Hahahaha..

  6. haha pm kesayangan sape tu ek? haha

  7. betul tu.masa belum jadik,senyap sunyi.bile dh jadik.baru sume nk memekik.nk tuding jari kt sume org.call radio marah2.haih tak paham ngan masyarakat kite ni.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *