Menu Tutup

Macam Ni Punya Ganas Pun Leh Jadi Mak Andam ?

As Salam, fuhh..baru balik dari buat liputan bola..haha ( maklumlah entri hari ini banyak cerita bola je ).Dan nampak ketara bila entri bola masuk je..shoutbox aku jadi sunyi..haha..tak per..mungkin cerita bola hanya untuk peminatnya sahaja..janji dari google ada mari..hehe..

Masuk bab mak andam ,semua kenal siapa mak andam..alah orang yang solek-solek pengantin tu la..orang yang wajib ada tu.Biasanya lebih kepada pengantin perempuan je..kalau pengantin lelaki dia tepek-tepek bedak je..siap..huhu.( pengalaman aku lah ).

Aku pun sebenarnya mak andam juga.. tapi bukan betul-betul tau..hanya pada Card ID geng blogger sengal..haha..apa punya sengal daa..tukang buat card ni pun mesti sengal lebih punya.. kad bawah tu card yang aku terima..dah lama dah dapat cuma baru teragak nak pamerkan..cehh gambar bapak ganas..ada ke dia bagi jawatan mak andam je..haha..

Terima kasih kerana membaca satu lagi entri merepek aku..tengah kering idea..kejadian yang sering berlaku setiap kali lepas aku buat entri bola..kenapa apakah..?

10 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *