Breaking News
Home » Santai » Macam Macam Geng Ada

Macam Macam Geng Ada

As salam.. berganjak lagi kita ke bulan baru februari..pantas masa berlalu..kalau kita terleka memang kita antara yang dalam kerugian.Apa yang pasti,hanya angka usia kita yang bertambah..tetapi usia itu semakin hari semakin dekat dengan titik noktahnya.Itu hakikat yang harus kita sedar.
Berbalik dengan cerita geng ni, dulu zaman 80 an dulu memang ada geng-geng ni.Yang paling top masa tu blues geng..hehe..itu bab artis ehh..sebenarnya ini tentang geng lain.Zaman semakin maju dan canggih.Semakin banyak geng yang muncul.Dulu hangat dengan cerita geng mamak lepas tu geng seluar dalam ( erkk ada ke eh ..rasa-rasa ada ) ,lepas tu macam-macam geng lagi yang timbul.Semuanya kes jenayah.Samun,rompak,bunuh dan yang seangkatan dengannya.
Apa yang terbaru? nah ambik kau..kali ni keluar pula geng langgar..langgar kereta lepas tu rompak..ini jenis geng samun kos operasi dia tinggi ni.Asyik tukar kereta je sebab rosak masa langgar kereta mangsa untuk merompak.
Apa yang pasti,jenayah ada dimana-mana.Jadi awas,sentiasa berwaspada.Dan pasal nama tu aku tak tahulah kalau ahli kumpulan samun tu yang beri nama tu atau pihak berkuasa yang bagi..huhu.

Check Also

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search

Katharsis Album Terbaru Kumpulan Search. Lagenda kini kembali. Itu sudah pasti ungkapan peminat tegar muzik …

4 comments

  1. skang den buek geng cuak.. kih kih kih

  2. owh ini siu geng tntg jenayah ke? kpe bro xsebut geng kapak? hehee.

  3. Azhafizah[フィザ]

    seram dgr geng geng jenayah ni.kene berwaspada selalu..peka pada persekitaran.semoga sentiasa di lindungi oleh-Nya.aminn

    p/s:dalam banyak banyak geng Fiza ingat geng seluar ketat dan geng rambut afro sebab bile tgk gambar abg abg fiza mase muda dulu memang gelak je tengok..hehe..style dulu dulu.

  4. mkin byk geng yg menyeramkan ni….. adeh.
    manusia mmg sggup buat apa saja

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *