Menu Tutup

Macam Bukan Punch Line Je !!

Ha ha ha ha ha gelak ketawa kalau tengok orang buat lawak.Kalau kena tempat memang syok woo layan lawak.Tapi kalau tengok lawak yang tak jadi memang rasa tebal kulit macam biawak..huhu.Tapi bukan pasal cerita lawak yang aku nak cakap ini.Tapi tanggapan beberapa orang selepas keputusan satu rancangan lawak rialiti baru-baru ini.

Ada pula yang cakap dan buat andaian sendiri,kegagalan peserta pilihan untuk menjadi juara akibat membuat lawak menyindir tentang isteri seorang pemimpin negara.Nak gelak ke tak ni eh..tak payahlah sebab ini bukan punch line pun.Agak-agaklah,takkan dalam dunia hiburan pun ada yang nak cucuk jarum demi kegunaan politikus.Pantang ada peluang,semua nak tumpang semangkuk.

oh..dunia semakin gila..!!

2 Comments

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *